Twój zakres obowiązków
- Przygotowywanie zleceń transportowych
- Zlecanie wysyłek paczkowych i paletowych krajowych/zagranicznych, tworzenie listów przewozowych
- Organizacja transportów drobnicowych/całopojazdowych
- Bieżący kontakt telefoniczny/mailowy z firmami spedycyjnymi oraz klientami
- Rozwiązywanie bieżących problemów z dostawą przesyłek
- Obsługa reklamacji transportowych
- Awizacja dostaw u klientów
- Obsługa platform firm spedycyjnych
- Tworzenie i gromadzenie wymaganej dokumentacji do transportów
- Wprowadzanie do systemu i koordynacja zamówień od klientów
- Wsparcie Działu Sprzedaży w zakresie kompleksowego koordynowania procesu realizacji zamówień (rynek tradycyjny, rynek DIY)
- Organizacja i koordynacja prawidłowego przebiegu dokumentów i informacji w biurze
- Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, opisywanie faktur i ich skanowanie do systemu
- Dbanie o sprawne funkcjonowanie oraz estetykę biura
- Nadzór nad zaopatrzeniem w artykuły spożywcze, biurowe i inne
- Pozostałe czynności administracyjne
Nasze wymagania
- wymagane doświadczenie na stanowisku logistyka min. 1 rok
- mile widziane doświadczenie na stanowisku administracyjnym
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- samodzielność i samodyscyplina
- motywacja do pracy i rozwoju osobistego
- mile widziana znajomość systemów ERP
To oferujemy
- atrakcyjne wynagrodzenie
- ciekawą i ambitną pracę w młodym zespole
- miłą i przyjazną atmosferę w pracy
- szansę wdrażania własnych pomysłów i samodzielnej realizacji wielu ciekawych zadań
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- paczki świąteczne
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.